Velkommen!

Velkommen til min blog, håber du vil nyde lidt hyggelig læsning, eller måske står der nogle ting som interessere dig.
Se dig omkring, måske er der ren faktisk noget interessant du kan bruge eller hvor du også vil fortælle om dine erfaringer?

mandag den 16. marts 2020

En lille pause og opdatering

Hej alle!

Selv om folk snakker om, at de har mere tid til deres interesser nu end i hverdagen, takket være Corona-virussen...Så må jeg alligevel meddele at jeg bliver forsinket igen på fredag. Jeg er nemlig slet ikke hjemme fra onsdag-søndag, og jeg har ingen back-up indlæg at kaste ud til jer lige nu. :)

I det hele tager er jeg midt i en lidt travl periode i øjeblikket, hvor jeg ikke formår at sætte mig ned og skrive en masse. Det skal nok komme igen. Jeg kan dog meddele at rollespils-projektet, som nogle af jer nok har hørt om, er på skinner!

Vi skulle have været med til fastaval, bag vores eget bord med reklamer og snak om hvad vi laver: Det er desværre blevet aflyst. Til gengæld arbejder vi stadig videre på andre dele af projektet, hvilket inkluderer:
- En discordserver til nye som gamle, hvor man generelt kan stille spørgsmål/snakke om online tekstbaseret rollespil, samt styrke kontakten og dermed fællesskabet på tværs af hjemmesiderne. Vi håber den bliver aktiv snart.
- En facebook-gruppe, hvilket gør det nemmere for folk at finde os, invitere deres venner med og se hvad/hvor vi er fra tid til anden. For vi regner stadig med at deltage i andre events rundt om i landet, som vi finder nogle der er relevante for os, og hvor vi får lov til at deltage! :)

Derfor går min tid også meget med de små opgaver vi har der. Hvis du sidder og meget gerne vil deltage, kan du finde mig på Offgame som "Ghost", eller du er velkommen til at skrive her og så finder vi ud af noget. Folk er velkommen til både at deltage aktivt eller blot være med for at vise sin støtte, og se hvad vi laver. Og det gælder både nye som gamle, da vi alle har hvert vores perspektiv på rollespillet og dets udfordringer.

Pas på jer selv derude!
Vi ses :)

Mvh
The Writer






Ingen kommentarer:

Send en kommentar