Velkommen!

Velkommen til min blog, håber du vil nyde lidt hyggelig læsning, eller måske står der nogle ting som interessere dig.
Se dig omkring, måske er der ren faktisk noget interessant du kan bruge eller hvor du også vil fortælle om dine erfaringer?

torsdag den 30. januar 2020

Den nye blog - hvordan den virker!

Kære læsere

Velkommen til den nye blog. Nogle af jer har været med, da jeg havde bloggen på "Wix", mens andre af jer måske slet ikke kendte den.

Uanset hvad er der her nogle fif til at bruge denne blog! :)

Udseendet: 
Dem af jer, der kendte bloggen fra Wix, vil hurtigt bemærke det anderledes udseende. Måske kan I lide det, måske ikke - og måske er I ligeglade. Personligt rammer den ikke helt det jeg gerne vil have. Wix havde et mere behageligt udseende.
Men jeg håber I kan se væk fra det, i tilfælde af I også er uenige i layoutet! :)

Mine posts viser sig i fuld størrelse på start-siden...Hvilket ikke er helt det jeg gerne vil have...Men jeg håber ikke I bliver intimideret, og vælger at læse med alligevel. Jeg er ikke så god til at finde billeder, men hvis jeg finder nogle til mine forskellige indlæg, vil jeg gerne prøve at spice det lidt op for jer. :)

Nye features:
Modsat hvad man kunne på Wix, har vi nu nogle nye måder at fordele indlæg på. Og en mulighed for nemmere at lede efter ældre indlæg!

Arkivet:
- Vi har nu et arkiv, som I kan gå tilbage i. Her kan I finde ældre indlæg, og læse dem efter behov. Da jeg flyttede eksisterede indlæg over på denne blog, er de alle lige nu samlet under januar...Men frygt ikke...For vi har også:

Labels!
Labels er en inddeling af indlæggene i emner. Jeg har beholdt "brugerhjørnet" (ting der henvender sig især til alle brugere), adminhjørnet (Mere admin-specifikt, men skam også noget alle må læse! No worries!) og en "Om mig" for alt andet. Måske kommer der flere labels med tiden.
Jeg har også en label for "how to...", som er en del af min how-to-serie.
Bare klik på den label der interesserer jer, og I kommer automatisk ind til alle indlæg der passer ind i den!

Kommentarer: 
Jeg tror det er muligt nu, som anonym, at give en kommentar. Det var i hvert fald en del af mit håb ved at skifte blog-side. I kan også klikke reaktioner af - en nemmere måde for mig at følge med I hvad I tænker om det!

Jeg når måske ikke at kickstarte bloggen allerede i morgen, men jeg regner med at vende tilbage til mit gamle skema: Et indlæg hvert fredag! :)

Læs med og spred ordet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar